- На порядку денному було 11 питань. Перше питання зайняло більше 2,5 годин - це централізація маркетингових прав. Хочу пояснити, що таке єдиний пул і централізація маркетингових прав. Людина, коли чує єдиний пул, то відразу думає, що один канал буде показувати все. Це не зовсім так. Єдиного пулу можна домогтися навіть при наявності двох, трьох і більше телетрансляторів. Нам просто потрібна централізована картинка, під яку ми будемо залучати спонсора або маркетингового партнера.
Чого ми досягли після півтори години роз'яснень? До нас сьогодні прилетів представник з УЄФА, щоб спеціально виступити перед власниками клубів. Після того, як ми провели роз'яснювальну роботу, вдалося домогтися додаткової статті доходів. Це реалізація міжнародних прав всіх клубів на міжнародному ринку. У чому позитив? Крім залучення додаткового заробітку клубів - це популяризація нашої ліги, наших клубів. Ми можемо продавати права як на абсолютно всі матчі, так і на окремі лінії. Багатьом цікаві певні матчі, певні клуби. Наведу простий приклад, в одному клубі грає чотири гравці з Бразилії і бразильцям цікаво дивитися за своїми футболістами в Україні.
До цього моменту все було розрізнено, а тепер ми можемо запакувати це все в один пакет, вийти на ринок, провести тендер. Це і є в розумінні багатьох єдиний пул.
Після того, як ми провели роз'яснювальну роботу, провели презентацію, то 10 клубів погодилися передати нам ці права. 7 клубів вже дали нам добро і їх влаштували наші пропозиції, 3 клуби попросило тайм-аут і пару днів на роздуми. Як тільки ми отримаємо таку можливість, то ми зможемо це все упакувати і вийти на європейський ринок з конкретною пропозицією.
До цього ми презентували своє бачення розвитку Прем'єр-ліги з новим логотипом, під яким написано місія і розвиток Прем'єр-ліги. А також ми представили більш європейський варіант проведення самого турніру.
- Які були дискусійні питання?
- Були представники одинадцяти клубів з дванадцяти. Всі зрозуміли, що ми на даному етапі знаходимося на місці. Ми є заручниками ситуації, якщо ми не змінимо її в найближчий сезон, то ми тут і залишимося, ми не зможемо монетизувати наші права, не зможемо вийти на ринок, не зможемо продавати наш продукт. Якщо взяти англійську Прем'єр-лігу, то гроші від телетрансляцій діляться між усіма клубами однаково, після монетизації і залучення спонсорів гроші діляться поступово. Це те, що будемо пропонувати ми.
- Чи є країни, які вже зацікавлені в покупці таких прав?
- Тут не йдеться про певні країни. Тут йдеться про великих гравців, які викуповують права на весь чемпіонат, а потім вже розпродають ці права далі.
Наші топ-клуби вважають, що вони зможуть самі провести переговори і монетизувати свої права в Європі. Якщо у них вийде, то я буду за них тільки радий. Якщо не вийде, то я готовий прийняти їх у своє лоно. І це знову ж таки дозволить нам на наступний рік вийти на ринок з більш сильним пакетом.
- «Говерлу» і «Металіст» вже офіційно можна не брати до уваги учасниками Прем'єр-ліги?
- Так, все вірно, як і запорізький «Металург».
- Чи є боязнь, що протягом сезону якийсь із клубів не зможе закінчити чемпіонат?
- Я знову ж повернуся до прикладу запорізького «Металурга». Вони перед початком минулого сезону отримали атестат, не маючи жодного боргу за спиною. «Металург» завжди був одним з найбільш стабільних клубів. Ми, на жаль, ні від чого не застраховані, - цитує Генінсона footboom.com.
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!