Яскраві, нестандартні фотосесії збірних в офіційному діловому одязі стали звичним явищем для топ-команд. Приклад в цьому плані потрібно брати з одних із законодавців моди — італійців. Перед Євро-2016 команда Антоніо Конте перейшла з бренду «Dolce & Gabbana» на «Ermanno Scervino», проте італійці вразили не так новими костюмами, як їх презентацією: у музеї Флоренції поруч з роботою Мікеланджело — статуєю Давида.
У ФФУ також подумали над власним позиціонуванням. Позиція президента Федерації Андрія Павелка — дрібниць у футболі немає. Навіть якщо йдеться про презентацію костюмів — вона має пройти на високому професійному рівні. Для української федерації принциповим було те, щоб костюми для збірників робив саме український бренд — ним став «Arber», з яким працювали раніше. Його майстри брали мірки з кожного гравця та тренера збірної. Саме тоді Андрій Шевченко запропонував взяти за приклад його костюм. Це той, в якому Андрія Миколайовича презентували як тренера збірної. Важливо було запропонувати збірникам такий діловий одяг, який був би їм до вподоби, а вони його носили з такою ж самою гордістю і задоволенням, як і ігрову форму національної команди. Українські футболісти отримали піджак, жилетку, штани, дві сорочки та хустинку для кишені.
Збірна України не вперше проводила фотосесію у ділових костюмах. Такий захід відбувався й 10 років тому — перед чемпіонатом світу 2006-го року, та й порівняно не так уже й давно — напередодні Євро-2012. Але вперше до цих фото підходили з креативом.
Концепція фотосесії — презентація збірної України як футбольної сім’ї. В контексті збірної — влучно підібраний образ. Є особливі дні, коли розкидані власними долями члени родини збираються у своєму колі всі разом — батьки та діти. Та сама історія зі збірною. У всіх є свої клуби і свій шлях, але в один момент вони збираються разом, щоб об’єднатися заради однієї мети — національної збірної України. Гравці новий досвід сприйняли позитивно — професійно, з інтересом, навіть з ентузіазмом та власними ідеями.
Фотосесія проходила у веселій атмосфері. Фотографувалися групами і індивідуально. Фотограф Ілля Ратман, який мав досвід роботи з футболістами, просив «збірників» спілкуватися між собою та не звертати уваги на камеру. Під час групових фотографій не виникало ніяких проблем між Бойком та Гусєвим, які одного разу дуже жорстко «перетнулись» на полі.
Через фотографію можливо передавати ті внутрішні характеристики, які не помітні в повсякденному житті. Фото передають справжню особистість людини. Капітан збірної Руслан Ротань виглядав у кадрі дуже інтелігентно і доброзичливо. Найвпевненіше на знімальному майданчику почував себе воротар Денис Бойко. Він готовий був виконувати роль як суворого інтроверта, так і усміхненого хлопця. Воротар «Бешикташа» не боявся демонструвати свою індивідуальність. На його фото не можна не бачити харизму. До речі, Бойко був і диригентом свого стилю. Попросив завузити свої штані та вирішив під костюм вдягнути білі кросівки — вийшов яскравий образ.
До фотосесії долучилися не всі гравці збірної, проте у кадрі однозначно ті, хто багато чого встиг зробити для національної команди як під час відбірного раунду на Євро-2016, так і в цілому: Руслан Ротань, Андрій Ярмоленко, Євген Хачеріді, Олег Гусєв, Денис Гармаш, Роман Зозуля, Артем Кравець, Денис Бойко, Євген Шахов. На костюмах вже вишитий новий логотип федерації футболу, який було презентовано не так давно, на конгресі ФФУ у березні.
Порівнюючи костюми та фотосесію нашої збірної з іншими варіантами, варто констатувати, що ми дуже впевнено виглядаємо навіть на фоні Німеччини та Англії. Тепер головне, щоб так само відбулося і на футбольному полі.
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!