«Сталь» змінила логотип команди

Футбол України 18 Червня, 12:50 1228
«Сталь» змінила логотип команди | 19-27 Фото: fcstal.com
ПФК «Сталь» з гордістю представила свій новий логотип.

Ескіз-переможець – допрацьована версія початкового концепту, отриманого клубом в ході першого раунду відкритого конкурсу. Неабияк вдосконалена, допрацьована групою дизайнерів на замовлення клубу, версія остаточного варіанту клубного лого ПФК «Сталь» не скасовує заслуг учасника нашого конкурсу Володимира Таранова з Чорноморського (Одеська область). Він повноцінний співавтор нової емблеми «Сталі», яка на довгі роки стане по-справжньому візитною карткою нашого клубу, - повідомляє офіційний сайт «Сталі».

Відзначимо також великий інтерес до конкурсу, який кількісно перевершив всі найсміливіші очікування. З безлічі робіт були обрані десять, на погляд робочої групи конкурсу, найцікавіших ескізів. Один з яких отримав належне графічне, інформаційне та підтекстне коригування від профільних фахівців в області дизайну і графіки.

Нова емблема ПФК «Сталь» універсальна і в той же час багатозначна. Щит – символ перемоги, захисту і слави є, крім іншого, символом нашого міста. «Вогонь Прометея» - це символ гарячого металу, чорної металургії, завдяки розвитку якої виросло і придбало у 1917 р. статуту міського поселення село Камянянське. Органічно в канву нового лого вписані ще три важливих складових: містоутворююче підприємство Дніпровський металургійний комбінат представлено корпоративним фірмовим знаком; зв'язок клубу і міста передається за рахунок вкраплення малинового і жовтого кольорів, які утворюють у даній колірній гамі хоругви; м. Кам'янське (кольори міста на прямокутному полотнищі зі співвідношенням сторін 1:1 - прим.); і, крім цього, історичним містком між славним минулим і гідним майбутнім виступає у верхній частині емблеми рік заснування клубу, літопис історії якого прийнято вести з далекого 1926 року.

Представлення нового клубного логотипу – не рядова подія. Подібне не відбувається кожен день. Нинішня презентація – лише перший крок на шляху масштабного ребрендингу ФК «Сталь», про який багато говорилося останнім часом. Клуб почув вболівальників, які вже не один рік нарікали на клубний логотип, що не відповідав духу часу. Приємно, що в якійсь мірі новий бренд може вважатися плодом колегіальної творчості, в якому, крім іншого, взяли участь і рядові вболівальники. А тому, з низкою умовностей, цю емблему можна називати народною.

ПФК «Сталь» в особі президента клубу, керівництва, футболістів, тренерів та працівників щиро сподіваються, що нове лого припаде до душі більшості шанувальників команди, а головне, що воно стане фартовим для «Сталі».