Суперкубок України: новий м’яч, новий рівень шоу і футболу!

Динамо Київ 29 Червня, 15:17 1613
Суперкубок України: новий м’яч, новий рівень шоу і футболу! | 19-27
​У четвер, 29 червня, о 12:00 у конференц-залі Будинку футболу відбулася презентація концепції Суперкубка України, представлення транслятора, квиткового оператора та офіційного м’яча матчу.

У прес-конференції взяли участь Володимир Генінсон, президент Української Прем’єр-Ліги, Іван Гресько, шеф-продюсер тематичних телеканалів «Футбол 1» та «Футбол 2», Артем Гагарін, шоумен та керівник авторської групи «Брати Гагаріни» в Студії «Квартал 95», Микола Сергієнко, директор із розвитку Select Sport Україна, Роман Порядченко, директор квиткового оператора esport.in.ua.

Першим узяв слово Президент Української Прем’єр-Ліги Володимир Генінсон: «Реформа Суперкубка була одним із проектів, які я, ставши Президентом УПЛ, почав реалізовувати в першу чергу. Цього року це буде ще більше шоу! Крім, власне, футболу, ми запланували провести такі заходи: премія УПЛ, турнір із кікбоксингу, пробіг на підтримку Суперкубка; будуть організовані зручні фан-зони та різні соціальні компанії; крім того, відбудеться великий Форум із обміну футбольним досвідом, у якому візьмуть участь понад сім десятків учасників — клуби УПЛ (і не тільки), європейські клуби та Асоціації, представники органів управління спортом, спортивні агентства та ЗМІ; серед основних тематик форуму — стратегії спортивних організацій у галузі спонсорства, пробний маркетинг, спонсорські активації, потреби сучасного вболівальника, можливості, які надає кібер-спорт. Окремо згадаю конкурс «1000 дитячих усмішок», який організовує ФФУ».

Наступним виступив шеф-продюсер тематичних телеканалів «Футбол 1» та «Футбол 2» Іван Гресько:

«На матчі за Суперкубок України будуть задіяні 80 працівників нашого каналу. Під час телетрансляції буде використано 26 камер, із яких 16 показуватимуть сам матч. Такий рівень трансляції, як на Суперкубку 15 липня, ми використовуємо лише на матчах Ліги чемпіонів УЄФА починаючи зі стадії плей-оф».



Потім настала черга нового амбасадора УПЛ Артема Гагаріна, який повідомив, що з дитинства дуже любить футбол і радий відкрити новий етап у своєму житті.

Директор із розвитку Select Sport Україна Микола Сергієнко своєю чергою повідомив таке:

«Цей матч за Суперкубок України стане вже сьомим, який гратиметься нашим м’ячем. Особливість нинішнього розіграшу в тому, що ми представимо новим м’яч — Select Brilliant Super TB. Ним уже грають чотири європейські чемпіонати — Бельгії, Данії, Швеції й Ісландії».

Роман Порядченко, директор квиткового оператора esport.in.ua, розповів про специфіку цьогорічного продажу квитків: «Усі квитки на Суперкубок України-2017 будуть іменні. Глядача зобов’язані будуть мати із собою документи, які засвідчують особу (достатньо учнівського, студентського або водійських права). Квитки будуть із особливим штрих-кодом, який неможливо підробити й продублювати. Тобто з таким квитком людина може зайти на стадіон лише раз».

Інформацію про «тікети» розширив Володимир Генінсон, повідомивши, що через Інтернет уже продано 2000 квитків і значна їхня частина перебуває на броні. Уже в середу паперові квитки з’являться в Києві, у п’ятницю вони будуть доступні в Одесі, відтак у решті обласних центрів України.

Завершилася прес-конференція запитаннями журналістів.

Отже, створені всі передумови для того, щоби 15 липня в Одесі любителі футболу побачили новий рівень футболу й новий рівень довколафутбольного шоу!