«Хайдук», Хорватия
Хорватський клуб в в цьому році вирішив зробити з третього комплекту форми цілу історію. На футболку нанесені імена уболівальників, які заплатили за членство в клубі близько 250 євро. І їх там не одна тисяча.
«Хольштайн Кіль», Німеччина
Клуб другої німецької бундесліги розмістив карту Кільскої бухти 1900 року. Креатив для тих, хто розуміє.
«Хаддерсфілд», Англія
Чемпіон Англії майже столітньої давнини на честь повернення в Прем'єр-лігу наніс на третій комплект форми якісь перешкоди.
«Орландо Пайретс», ПАР
Хлопці з південноафриканського міста - справжні пірати.
«Америка», Мексика
Мексиканці традиційно люблять яскраві вбрання. Згадати хоча б Хорхе Кампоса. Але ця форма набагато стриманіша.
«Санкт-Паулі», Німеччина
Under Armour для основної форми гамбурзького клубу взяли цегляну стіну, побілили, а потім нафарбували зверху смуги. Третій комплект просто запозичили у військових.
«Вікомб», Англія
Коли дизайнери ірландської фірми O'Neills отримали замовлення «придумати щось психоделічне, що збиває суперника з пантелику», вони зрозуміли: вийде щось особливе. У клубі з Д3 говорять про наукові дослідження і вплив на очі нападників. Ну...У всякому разі виглядає прикольно.
«Це абсолютно точно збільшує мене. І мені не терпиться носити таку форму в сезоні, нехай це і буде коштувати парочки лайок від фанатів суперника», - воротар «Вікомба». Хлопець, якому належить проводити в такому вигляді кожні вихідні.
«Нагоя Грампус», Японія
Японці взагалі великі винахідники.
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!