Зараз різні нововведення - звична справа. Ця тенденція торкнулася і світу футболу. Останнім часом новаторства в футбольних клубах все більше і більше стають популярними. Більшість команд хочуть створити не просто картинку, яка буде на формі, а бренд, на якому можна заробляти. Топ-клуби вже давно просікли цю фішку, і використовують свої логотипи як товар. При цьому дуже добре додаючи до скарбнички команди. У цій статті, ми розглянемо випадки, коли дизайнери дуже якісно попрацювали над застарілими емблемами. Десь видно кардинальні зміни, а десь зовсім непомітні.
Хочеш допомогти ЗСУ 🇺🇦?
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!