Український футбол врятує... маркер

Динамо Київ 1 Травня, 22:00 824
Український футбол врятує... маркер | 19-27
Цей текст обов’язково сподобається керівництву «Ворскли» та інших українських футбольних клубів.

Полтавська Ворскла знайшла спосіб вирішити всі свої фінансові проблеми. Вистачить на те, щоб погасити борги футболістам, тренерам, адміністративному штабу, потім покрити видатки річного бюджету клубу, в перспективі – заробити на гучні трансфери, виграти «золото» УПЛ, вийти в Лігу чемпіонів, потіснивши Шахтар та Динамо, та останній штрих – перемога над Реалом, Барселоною чи Баварією в фіналі ЛЧ і Василь Сачко піднімає над головою головний європейський трофей.

Як це все може стати можливим? Ворсклу, а врешті-решт і весь український футбол, врятує... маркер. Полтавський клуб відпрацював на вболівальниках Динамо ноу-хау: маркером збільшив ціну квитка в 2,5 рази, з 20 до 50 гривень.

І не біда, що заробіток поки що невеликий. До Полтави приїхали 300-350 фанатів, а отже при різниці на ціні одного квитка 30 гривень Ворсклі додатково вдалось поповнити бюджет приблизно на 10 000 гривень.

Сподіваюсь, це не одне з нововведень для збільшення фінансових надходжень для клубів від нового президента УПЛ Томаса Грімма! Жартую.

Але це лише початок. Наступного разу можна ще краще попрацювати з маркером та досягти всіх амбіційних цілей, про які написано на початку тексту.

Річний бюджет Ворскли складає, за неофіційними даними, від 3 до 5 мільйонів доларів (від 80 до 130 млн гривень). Встановивши ціну квитка за допомогою маркера в 500 000 гривень, можна при 300 гостьових вболівальниках заробити 150 000 000 грн, що дозволить вийти клубу в «плюс» та стати прибутковим. Профіт!

Цим же шляхом можуть піти й інші українські клуби, що призведе до різкого зростання фінансового благополуччя українського футболу.

***

Якщо серйозно, то смішного тут мало.

Квитки надруковані з однією вартістю, продані за іншою. В яку кишеню потрапила різниця? Гроші точно дійшли до Ворскли? Якщо так, то як вони пройшли в клуб за звітністю?

На сьогодні в регламенті УПЛ для клубів-господарів немає обмежень (щонайменше я не знайшов таких) на встановлення цін на квитки. Клуб-господар сам вирішує, кому й за скільки продати тікет. Тобто для своїх фанів ціна може бути 10 гривень, а в сусідньому секторі для гостей – 100 доларів.

Можливо, варто якось це регламентувати в футбольних документах?