— Після того як з'ясувалося, що реклама «Газпрому» в ЛЧ, спонсором якої сусідський газодобувач є вже багато років, стала для місцевого оргкомітету НЕСПОДІВАНКОЮ (!), я на деякий час подумав, що мене в цьому світі більше ніщо не здивує — особливо якщо врахувати, що держава Україна щосили з цим самим «Газпромом» торгується і торгує, а не тільки судиться. Мабуть, зайнятість завадила нашим надзвичайно професійним менеджерам разок подивитися матч Ліги чемпіонів і побачити там цей самий «Газпром», - цитує Франкова matchday.ua.
Сподіваюся, нам не вішають на вуха чергову локшину і дійсно зуміли домовитися з УЄФА щодо того, як Європейський союз футбольних асоціацій буде відбивати свої рекламні зобов'язання перед російською конторою без фан-зон «і прочая, і прочая». Розумію, що нашим це по барабану, але в плані подальших відносин з Ньоном хотілося б якоїсь ясності.
Як потрібно було вчинити? Для початку — раніше питання вирішувати треба було, а не робити круглі очі! Ситуацію з «Газпромом» потрібно було передбачити з першого дня, як тільки фінал був отриманий, і розрулювати її щосили, та не так, що нехай УЄФА розбирається, а то ми йому тут все перегадим!
Хотілося б дізнатися по гарячих слідах — хоч щось при підготовці до фіналу обійшлося без ідіотських, викликаних виключно лінню і цілковитим незнанням предмета проблем?!» — написав Франков у редакційні колонці свіжого номера журналу «Футбол».
Хочеш допомогти ЗСУ 🇺🇦?
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!