Суддівський аналіз матчу «Динамо» - «Славія»

Динамо Київ 15 Серпня, 10:02 1908
Суддівський аналіз матчу «Динамо» - «Славія»
Экс-арбітр ФІФА Мирослав Ступар розібрав суперечливі моменти у матчі третього кваліфікаційного раунду Ліги чемпіонів «Динамо» - «Славія» (2:0).

НЕЗАРАХОВАНИЙ ГОЛ ТЕЦЛА НА 38-Й ХВИЛИНІ

- Два гравці «Славії» були у положенні поза грою. Оборонці киян залишили їх поза лінією захисту. До того ж вони не претендували, щоб відкритися під цю передачу. Із глибини відкривався нападник чеської команди Тецл, який із правильного положення забив м’яч, що і зафіксував асистент арбітра. Боковий суддя не дуже добре бачив цей момент, але вгадав, не зафіксувавши положення поза грою, якого не було.

Головний арбітр не зарахував забитий м’яч, тому що до цього було порушення проти Бурди. Коли пішла передача, то проти Микити по-хокейному зіграв темношкірий гравець «Славії» Делі. Асистент побачивши, що арбітр не зарахував взяття воріт, подумав, що він взяв відповідальність на себе і теж просигналізував, ніби було положення поза грою.

Арбітр поєдинку Даніель Стефанські дуже добре бачив цей момент з порушенням правил проти Бурди і відмінив взяття воріт. До того ж покарав жовтими картками капітана команди Гюшбауера і запасного голкіпера чеського клубу. Дисциплінарні санкції як і належить він застосував. Але, що він неправильно зробив… Не до кінця показав техніку фіксації цього порушення. Стефанські повинен був підняти руки вгору і скасувати жестами забитий м’яч, вказати на місце, де було порушення правил, і показати в сторону воріт чехів штрафний удар. А так, молодець, прийняв правильне рішення, що не зарахував гол «Славії»

46 ХВИЛИНА - М’ЯЧ ПОТРАПИВ У РУКУ ВЕРБИЧУ, 79 ХВИЛИНА – ПАДІННЯ ЦИГАНКОВА У ШТРАФНОМУ МАЙДАНЧИКУ «СЛАВІЇ»

- Не можна сказати, що Вербич навмисно зіграв рукою і це був очевидний пенальті. Було ще декілька моментів з приводу яких можна дискутувати. На 79-й хвилині Циганкову віддали хорошу передачу, Віктор прекрасно відкрився і рухнув у карному майданчику «Славії». Дії центрального захисника чехів були некоректні. Не кажу, що в цьому епізоді не було ніякого порушення. Там була боротьба. Можливо, Циганкова трохи ногою зачепили, чи рукою притримали. Арбітр вирішив, що це не 11-метровий. Явного порушення правил не було. Якась боротьба була, хоча і не «чиста». В центрі поля суддя зафіксував би цей фол.

ГОЛ БЄСЄДІНА

- Треба відмітити, що другий гол «Динамо» був забитий із офсайду. Циганков віддав чудову передачу, а Бєсєдін здорово відкрився. Але в момент передачі сантиметрів на 10-20 Артем перебував у положенні поза грою. Тобто був офсайд.