«Динамо» представило нового партнера

Динамо Київ 9 Жовтня, 16:14 2525
«Динамо» представило нового партнера | 19-27
Футбольний клуб «Динамо» Київ уклав договір про партнерство з міжнародною компанією Jeunesse Global.

Jeunesse – одна із найбільш швидкозростаючих компаній на світовому ринку з оборотом більше, ніж 1.5 мільярда доларів. Була заснована у 2009 році в Орландо, штат Флорида, США. Володар 396 нагород різноманітних світових рейтингів, серед яких: 8 нагород у рейтингу Inc. 500, 59 нагород у різних номінаціях Telly AWARDS, 29 нагород AVA Digital, 100 нагород Stevies American Business Awards та багато інших.

Відтепер логотип компанії Jeunesse буде представлено на ігровій формі київського «Динамо». Уже під час домашнього матчу «Динамо» з «Олімпіком», у якому динамівці здобули перемогу, логотип Jeunesse красувався на гетрах гравців нашої команди. Також у рамках партнерства передбачені спільні акції, активності для вболівальників під час домашніх матчів «біло-синіх».

«Компанія Jeunesse продовжує об'єднувати мільйони людей по всьому світу. Ми неймовірно раді вітати спортсменів футбольної команди «Динамо» Київ у родині Jeunesse. Їх відданість своєму виду спорту, а також практика активного, здорового способу життя прекрасно демонструють, що таке бути у поколінні молодих», - зазначив директор зі стратегічного розвитку компанії Jeunesse Скотт Льюіс.

Футбольний клуб «Динамо» під час підписання угоди представляли віце-президент клубу Олексій Паламарчук та керівник рекламного відділу клубу Тарас Туркевич, а компанію Jeunesse – президент компанії по Європейському регіону Кайл Коупленд, а також генеральний директор Jeunesse Ukraine Максим Селюк.

«Ми раді, що така велика компанія зі світовим ім'ям приєдналася до партнерів нашого клубу. Ми дякуємо компанії за співпрацю і дивимося у майбутнє з оптимізмом. Віримо, що вона буде взаємовигідною як для обох сторін, так і, в першу чергу, для наших уболівальників» - прокоментував укладення договору з новим партнером клубу віце-президент київського «Динамо» Олексій Паламарчук.
«Нас вражає організація, історія, переможні традиції футбольного клубу «Динамо» Київ. Це той клуб, з яким ми хотіли би асоціюватися. Хоч у нашій компанії не така багата історія, але вона також успішна. У нас також сформувалися традиції, тому ми вважаємо, що наше партнерство буде відмінним симбіозом і принесе успіх обом сторонам. Ми дуже раді партнерству і сподіваємося на довгострокову співпрацю. Бажаємо вашому клубу вигравати ще більше трофеїв!

Ми дуже пишаємося нашою продукцією, яка високо цінується у всьому світі, поставки якої налагоджені у більш ніж 150-ти країнах. Багато успішних спортсменів користуються нашою продукцією, і ми сподіваємося, що гравці київського «Динамо» також зможуть приєднається до амбасадорів наших торгових марок. В Україні наша компанія вже досягла певного успіху, і цей ринок є пріоритетним і потенційним для розвитку бізнесу в Європі.

Я глибоко переконаний, що завдяки партнерству з ФК «Динамо» Київ, наша популярність і успіх зростуть в рази, і про продукцію Jeunesse будуть говорити практично в кожній українській родині, адже «Динамо» Київ – один з головних українських брендів у всьому світі! Власники компанії, Венді і Скотт Льюіс з великим оптимізмом дивляться на перспективи українського ринку, і тепер вони, як і я, стануть відданими вболівальниками київського клубу!» - заявив президент компанії по Європейському регіону Кайл Коупленд.