Віталій Скоцик: «У Лізі чемпіонів «Динамо» буде їздити на новому автобусі»

Динамо Київ 7 Листопада, 20:34
Партнерство ФК «Динамо» (Київ) та компанії АМАКО триває вже більше року.

Автотранспортний парк «Динамо» за цей час поповнився новими зразками техніки, яка справно й надійно виконує як перевезення футбольних команд, так і всі необхідні господарські роботи.



7 листопада в урочистій обстановці за присутності президента ФК «Динамо» (Київ) Ігоря Суркіса та Голови наглядової ради групи компаній АМАКО Віталія Скоцика футбольному клубу було передано найсучаснішу модель магістрального тягача Iveco Stralis. В інтерв'ю офіційному сайту ФК «Динамо» (Київ) Віталій Скоцик підбив проміжні підсумки співробітництва двох компаній.



Цього року всі плани, які були вироблені АМАКО спільно з маркетинговою службою ФК «Динамо» (Київ), ми виконали. Забезпечили клуб комунальною технікою та автобусами для дитячо-юнацьких команд. Тепер надано Iveco Stralis, який між собою ми вже встигли назвати «автомобілем для перевезення медалей та кубків». Контракт між компаніями завершується сезоном 2014/15, тепер будемо сідати за стіл переговорів та вести мову про продовження співпраці.



Правильно розуміти, що наступна мета – новий клубний автобус для ФК «Динамо» (Київ)?




Так, про це ми говоримо з перших днів нашої співпраці. До сьогоднішнього дня, як би важко у країні не було й які би кризи не наступали, всі взяті на себе зобов'язання АМАКО перед «Динамо» виконало. Клубу важливо мати автобус, відповідний своєму рівню. У «Динамо» зараз перше місце в чемпіонаті й у групі Ліги Європи. Дуже сподіваюся, що вже наступної осені ми повернемося до Ліги чемпіонів, в якій команда буде їздити на новому транспорті. Це буде автобус, який зараз уже є в автопарку «Ювентуса», «Айнтрахта», команд «Формули 1». Він не виробляється серійно, а лише під замовлення з урахуванням обумовленої специфікації. Сьогодні в нас була розмова з цього приводу з Ігорем Михайловичем Суркісом. Автобус буде брендований ззовні та всередині під кольори футбольного клубу. І буде, зрозуміло, настільки комфортним, щоб гравці, приїжджаючи на ньому на стадіон, могли перемагати в кожному матчі.

Зараз складні часи для України та для бізнесу, який працює на її території. Співпраця з ФК «Динамо» (Київ) дозволяє АМАКО не втрачати ринкових позицій та обсяги продажів?



Думаю, найяскравішим відображенням нашої співпраці є факт, що два напрямки нашого бізнесу практично не впали порівняно з минулим роком. Це комунальна техніка та вантажні автомобілі. Це притому, що ринок вантажних автомобілів загалом по країні «просів» відсотків на 65-80, у нас він залишився на колишньому рівні. Ми ще не завершили свій маркетинговий аналіз, який покаже, наскільки на наші показники впливає співпраця з «Динамо». Але, думаю, серйозний позитивний імпульс є, й уже найближчим часом ми визначимо його в кількісній формі.



Чому, говорячи про вибір у сфері соціальної активності, ви зупинили свій вибір на футболі та ФК «Динамо» (Київ)?




В аграрному бізнесі, як й у футболі, є одне завдання

перемога! Перемога чесна, витримана, до якої довго йдеш, тренуєшся й у підсумку досягаєш результату. Ми віримо в нашу країну, віримо в нашу націю. Футбольний клуб «Динамо» є відображенням нашої нації у спорті. На початку 90-х років світ знав небагато про Україну, й «Динамо» було однією з головних візитних карток країни. І сьогодні, коли ми говоримо про популяризацію України у світі, потрібно брати легендарні бренди та основи історії, які можуть швидко підняти впізнаваність країни. Економіка підіймається та падає, рано чи пізно завершуються війни. Потрібно дивитися вперед та дотримуватися обраної стратегії. Україну мають знати не за участю в різних світових форумах, у тому числі й спортивних, а за перемогами в них.



Компанія АМАКО зі спортом пов'язана давно, а співпраця з «Динамо» стала нашою вершиною в цій галузі. У нас є 21 регіональний футбольний клуб, які грають у різних лігах, починаючи від районних та завершуючи обласними. Цим ми займаємося, не отримуючи жодної комерційної віддачі. Якщо говорити про «Динамо», тут є й соціальна складова, й комерційна. Клуб, зі свого боку, окрім виконання спонсорського пакета, надає нашим співробітниками по 25-30 квитків на кожен домашній матч. Також двоє представників АМАКО мають право разом із командою відвідати виїзні матчі «Динамо» в Лізі Європи. Це хороший бонус, яким ми мотивуємо наших найкращих співробітників.

Зрозуміло, навіщо ФК «Динамо» (Київ) потрібні мікроавтобуси та комунальна техніка. Що, як ви сказали, окрім кубків та медалей, буде перевозити для футбольного клубу Iveco Stralis?



У «Динамо» є інші партнери, в тому числі й закордонні, які забезпечують клуб амуніцією та інвентарем. Основним завданням Iveco Stralis буде саме доставка до України із західноєвропейських країн всього необхідного обладнання. Автомобіль зробимо впізнаваним, забрендуємо його логотипами АМАКО та ФК «Динамо» (Київ). Він буде їздити країнами України та Європи, символічно об'єднуючи два сильних та успішних бренди. Це універсальний автомобіль, потужністю 500 кінських сил. Здатний перевозити вантаж довжиною до 22-23 метрів, що дозволяється на дорогах Західної Європи. Його можна використовувати не лише з даним видом напівпричепу, але й з іншими. Із лафетом – іншим видом напівпричепу – можна перевозити транспорт ФК «Динамо» (Київ). Приміром, комунальну техніку зі стадіону «Динамо» на базу в Кончі-Заспі. Це робоча конячка, яка стане в нагоді футбольному клубу. До слова, наступного року ми збираємося дещо менший автомобіль передати іншому нашому партнеру

театру імені Івана Франка.