Генеральний директор Руху Ігор Дедишин висловився про те, що медіа-сервіс MEGOGO готовий допомогти клубам Української Прем’єр-ліги реалізувати проєкт УПЛ-ТБю
“Ми планували організувати трансляції на Ютуб-каналі УПЛ-ТБ, зробити їх якісними, і вже потім наповнювати весь ринок цим продуктом через співпрацю з українськими ОТТ-платформами, щоб привчити людей за цей рік бодай правильно користуватися цими сервісами. Ми планували зробити футбол доступним і на телеканалах. Наприклад, є «Суспільне» чи інші, які працюють у відкритому доступі і мають бажання показувати чемпіонат України. Ми наполягали на тому, щоб чемпіонат був максимально доступним продуктом у сезоні 2023/24.
Мені видається, що зараз відбувається не те щоб повзучий переворот, а технічне, повзуче захоплення проекту УПЛ-ТБ в інтересах однієї компанії, якою несподівано виявився сервіс MEGOGO. Я б дуже не хотів, щоб це сталося, і тому я застерігаю і колег, і тих, хто зараз рулить цим процесом, Женю Дикого та іже з ним. Щоб потім, коли усе, не дай Боже, накриється мідним тазом, ви не говорили, що я мовчав і мене ніби все влаштовувало. Тому я не мовчу, а говорю про те, що мені не подобається і не влаштовує.
Рух не хоче інвестувати 100 чи 150 тисяч доларів, які ми витратимо на організацію тв-зйомки своїх матчів, в MEGOGO. Ми хочемо інвестувати ці гроші в спільний і зрозумілий для усіх клубів проект УПЛ-ТБ. Зараз нас 13 клубів. Якщо кожному клубу треба витягнути з власної кишені по 150 тисяч доларів, то це майже 2 мільйони. Виходить, ми просто фінансуємо приватний бізнес MEGOGO під благим наміром створити УПЛ-ТБ.
Ми, клуби, взяли на себе відповідальність, витягнули свої гроші і несемо всі ризики, пов’язані з реалізацією всього проєкту. Ви нічим не ризикуєте – так візьміть на себе зобов’язання. Якщо ви кажете, що ви експерти на ринку, дуже глибоко занурені в усі процеси і знаєте всі реалії ринку набагато краще, ніж усі клуби, разом узяті, – так візьміть на себе відповідальність, зробіть нам пропозицію і ми підпишемо з вами контракт.
Права 13 клубів, 195 матчів на сезон – це справді серйозний ресурс, який коштує грошей. Якщо ми віддаємо його безкоштовно, то я хочу, щоб не вийшло так, що MEGOGO собі ніяких зобов’язань не бере, ніякої пропозиції УПЛ вони не роблять, але рулять процесом, отримують завдяки нашому продукту додаткову аудиторію, а клуби – тихенько курять в куточку.
В чому їхній інтерес? Якщо в них з’явиться кнопочка «УПЛ ТБ» – безкоштовно, і у них всіх благі наміри, супер, навіть за реєстрацію на MEGOGO не треба платити нічого. Зайшло 500 тисяч людей, набили вони базу, в них збільшилася кількість клієнтів MEGOGO – за допомогою чемпіонату України збільшилася, умовно кажучи, на 500 тисяч. Так, вони безкоштовно прийшли, безкоштовно дивилися український футбол, нас показали, усі задоволені, плескаємо в долоні і т.д. Але MEGOGO отримав плюс 500 тисяч своєї клієнтської бази. І з тих 500 тисяч хтось купить мультики, хтось серіал, хтось ще щось. І для MEGOGO це бінго, це вигідний бізнес.
Телепул УПЛ підтримали 13 із 16 клубів. Динамо, СК Дніпро-1 та Зоря мають чинні контракти з холдингом «1+1 media».
Минулого сезону медіа-партнером УПЛ була Setanta Sports. Відмовилися виконувати умови угоди п’ять клубів – Рух, Металіст, Динамо, Зоря та Дніпро-1. У квітні Setanta Sports заявила про припинення дії угоди із УПЛ.
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!