«Динамо» припинило співпрацю з FAVBET та відразу оголосило нового офіційного спонсора

Динамо Київ 25 Липня, 11:50 2758
«Динамо» припинило співпрацю з FAVBET та відразу оголосило нового офіційного спонсора | 19-27
Кияни отримали нового спонсора на наступний сезон.

Футбольний клуб «Динамо» (Київ) та українська iGaming-компанія FAVBET оголосили про припинення співпраці, яка тривала 5 років.

За обопільною згодою сторони вирішили не продовжувати контракт на майбутній сезон.

Ліцензійний організатор азартних ігор VBET став новим офіційним спонсором футбольного клубу «Динамо» (Київ) в сезоні 2023/2024 з правом пріоритетної пролонгації договору на наступні футбольні сезони.

Співробітництво між ФК «Динамо» (Київ) та VBET Ukraine передбачає цілу низку проєктів, спрямованих на популяризацію футболу, нашого клубу та компанії-партнера. У планах співпраці «Динамо» та VBET Ukraine залучення до активностей вболівальників київської команди, співробітництво у медійній та маркетингових напрямах.

«Сьогодні VBET Ukraine є лідером спортивного спонсорства в Україні й ми горді від того, що легендарний київський клуб «Динамо» став частиною футбольної родини VBET. Основна цінність компанії «Об’єднані футболом» резонує з ідеєю клубу: об’єднувати вболівальників навколо футболу, дарувати емоції та спортивний запал» - коментує партнерство Артем Іваницький, СМО VBET Ukraine.

Вже у найближчому матчі (проти ФК «Минай», що відбудеться 30 липня на стадіоні «Динамо» імені Валерія Лобановського), гравці нашої команди вийдуть на поле у формі з логотипом нового партнера.

«Футбольний клуб «Динамо» (Київ) прагне розширювати свою аудиторію та відкривати нові можливості для розвитку. Впевнений, що співпраця з компанією VBET Ukraine допоможе в обох цих напрямках. Наша країна та наш футбол переживають складні часи, отже ми вдячні усім, хто підтримує розвиток професійного футболу в Україні. Саме тому співробітництво з VBET Ukraine має велике значення для нашого клубу, який багато років інвестує гроші не тільки у першу команду, а й у розвиток інфраструктури та дитячої Академії», - віцепрезидент з маркетингу ФК «Динамо» Олексій Паламарчук.