У планах FAVBET і «Шахтаря» – спільні маркетингові й медійні проєкти, активна взаємодія з фанатською спільнотою та впровадження низки соціально значущих ініціатив, серед яких розвиток дитячого спорту і відновлення спортивної інфраструктури, що постраждала внаслідок війни.
«Ми продовжуємо підтримувати український спорт в умовах ворожої агресії та прагнемо розвитку, незважаючи на всі зовнішні виклики. Співпраця між двома великими брендами має стати чимось особливим та посилити бізнес зі 100-відсотковою українською ДНК. Наші команди мають значний європейський досвід, який ми повинні використовувати для розвитку громадянського суспільства, ставлення до спорту, відповідальної гри та культури вболівання», – директор з розвитку бізнесу FAVBET Сергій Дзекунов.
Уже найближчої суботи, 29 липня, «оранжево-чорні» вперше вийдуть на поле у формі з логотипом нового титульного партнера. У дебютному матчі УПЛ-2023/24 «Шахтарю» протистоятиме харківський «Металіст 1925».
Партнерство з ФК «Шахтар» є важливим кроком для FAVBET, що продовжує навіть в умовах війни системно підтримувати улюблену гру мільйонів. Сьогодні компанія співпрацює із 6 клубами елітного дивізіону та Першої ліги, а також є одним з найбільш активних спонсорів українського футболу. Партнерські угоди ніколи не обмежуються рекламними проявами, а засновані на всебічній співпраці як на полі, так і за його межами.
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!