Про це розповів ведучий онлайн-шоу «ТаТоТаке» Сергій Болотніков:
«УПЛ створила різні пакети. Канали повинні вибрати пакети, які їм підходять, і запропонувати свою ціну. Прем'єр-ліга хоче заробити на продажу телеправ 15 мільйонів доларів. Ціни, які на даному етапі виставила УПЛ за мінімальні пакети, не влаштовують канали, і вони можуть зірвати тендер. Головні гравці ринку можуть не вийти на тендер».
Тендер Прем'єр-ліги стартував у вівторок, 12 березня. Поки він відкритий на експлуатацію прав на найближчі три сезони: 2019/20, 2020/21 і 2021/22. Прийом заявок триватиме до 5 квітня.
Потенційним мовником УПЛ з нового сезону може стати Setanta, яка раніше планувала разом з 2+2 купити права на показ матчів Шахтаря, Динамо і СК Дніпро-1.
На даний момент в УПЛ є три транслятора, в числі яких Медіа Група Україна (Шахтар, Маріуполь, Десна, Ворскла, Олімпік, Арсенал-Київ, Чорноморець, Олександрія, ФК Львів), Медіа Група 1+1 (Зоря, Динамо), а також ZIK (Карпати).
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!