«Ми плануємо повертати першу лігу на телевізійні екрани. Трансляція - це продукт, в якому важлива кожна дрібниця, тут немає шансу замінити неякісну деталь, тому ми працюємо над якістю трансляцій. Це важко, особливо на тлі того, що рекламний ринок переживає спад. Телетрансляції є найсильнішим аргументом в переговорах зі спонсорами і мають великий потенціал для повернення інвестицій. Наші партнери - оператори рекламного ринку - дають позитивні прогнози зростання, чекаючи стійкого розширення рекламних витрат. Це означає, що ми рухаємося в правильному напрямку, і дає шанс на втілення нашого проекту в життя», - передає слова Макарова sportarena.com.
Хочеш допомогти ЗСУ 🇺🇦?
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!