«Наш шлях до партнерства з Joma був довгим. Розуміючи, що 31 грудня 2016 року закінчується контракт з діючим спонсором, ми розпочали пошук нового технічного партнера. Президент ФФУ Андрій Павелко провів переговори майже з усіма виробниками екіпірування. Пропозиція Joma стала найбільш вигідною з економічної та соціальної точок зору. Ми будемо отримувати 18 тисяч м’ячів щороку для дитячо-юнацього футболу. Joma єдина пообіцяла зробити для нашої збірної унікальний дизайн. Не секрет, що лише одного разу, на Євро-2012, збірна Україна мали справді унікальну форму. Завдяки Joma у нас є можливість для кожного ігрового циклу виробляти форму унікального дизайну.
Плануємо, що поставка, призначена для виступу національної команди в матчі проти Хорватії. Основну поставку очікуємо приблизно в травні. Щодо ціни можу сказати, що попередньо футболка має коштувати вдвічі дешевше, ніж аналогічні екземпляри, які раніше організовувалися на ринку України», - зауважив Шкреба.
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!