Андрій Санін: «Емблему «Маріуполя» намалювали за пляшку лікеру і коробку цукерок»

Динамо Київ 25 Квітня, 14:57 1313
Андрій Санін: «Емблему «Маріуполя» намалювали за пляшку лікеру і коробку цукерок» | 19-27
Віце-президент «Маріуполя» на семінарі ПФЛ зі спортивного маркетингу розповів про емблему клубу, як народжувалися меми про «Динамо», скільки це коштувало і які результати було отримано.

— Нас називають «фабрикою тролів», але давайте подивимось на футбол, як бізнес по продажу емоцій. Без цього футбол мертвий. Наш футбол хворий, йому потрібна серйозна ін’єкція адреналіну. Ці меми були експромтом і народилися в тій ситуації, що ми опинилися не по своїй вині. Ми вийшли в УПЛ і наш клуб вибрали для інформаційної атаки: там небезпечно грати, ми туди не поїдемо. «Маріуполь» був змушений захищатися. Так як ми невеликий клуб з обмеженим бюджетом, то орієнтувалися на те, що мали. Тому вибрали досить ефективний спосіб комунікації з цільовою аудиторією і він спрацював. Ми хотіли привернути увагу до проблеми і показати, що всі звинувачення у тому, що наше місто є небезпечним – безпідставні. Дякуємо колегам із Києва за популярність, бо отримали велику медійну популярність на українських ресурсах. Навіть назву цьому придумали «Маріуполь-gate». Не вкладаючи ні долара в розвиток впізнаваності, ми отримали потужну кампанію – про наш клуб знають всі. Які методи ми використовували? Чесно, одного разу «перегнули палку». Я за той момент із собачками вибачився перед колегами. Гляньте на європейський футбол. Там у людей краще почуття гумору. Звісно, у нас були ті, хто ображалися, і ті, хто відповідали тією ж монетою. Було весело. Ми зараз в топ-3 повідвідуваності в УПЛ. Можна сказати, що ця технологія спрацювала.

Наша емблема? Її намалювали за пляшку лікеру і коробку цукерок. Я тоді ходив по місту й шукав дизайнерів. Побачив відчинені двері якоїсь контори і зайшов.

Там сиділи дівчатка, і я запитав, чи можуть вони щось намалювати схоже. Вони погодилися. Готували її три дні», – сказав Санін.