Людині доводиться «тягнути лямку» просто тому, що «треба». Людина терпить роботу, яку не любить з різних причин:
Потрібно заробляти гроші для сім'ї, дітей,
хочеться купити будинок, машину,
є бажання їздити на відпочинок за кордон та ін.
З часом навіть комфортна робота перетворюється в нудну рутину. Коли людина починає відчувати щось подібне, вона повинна щось змінити. І це не обов'язково означає знайти нову роботу. Варто спочатку спробувати змінити ставлення до робочих обов'язків.
Використовуйте всі можливості
Задумайтесь, що дає робітникам фірма:
Медичну страховку;
відвідування цікавих заходів;
поїздки у закордонні відрядження;
відвідування конференції;
гнучкий робочий графік.
Кожна посада має власні привілеї та бонуси. Якщо звернути на них увагу, є ризик отримати справжнє задоволення. Тим більш, ніхто не забороняє розслаблятися після тяжкої роботи. Людина в будь-який момент може піти до танцювального клубу чи сісти вдома в зручне крісло і поринути в світ де є ігри онлайн слот автомати. Відновивши сили, можливо з подвійним ентузіазмом розпочати роботу.
Якщо робітник не отримує від роботи матеріального чи морального задоволення, йому варто роздивитися перспективи подальшого розвитку. Всі посади і сфери діяльності передбачають кар'єрне зростання та розширення зони впливу. Зрозумійте, чи цікаво буде рухатися в такому напрямку.
Будь-яка справа володіє нюансами, котрими робітнику не хочеться займатися. Якщо у нього є можливість делегувати частину завдань – це обов’язкова варто зробити. І це зовсім не означає перекладати відповідальність на асистента чи підлеглого. Вміння розподіляти обов'язки – ключова навичка керівника. Підійдіть до даного питання відповідально і навчіть колегу тому, що йому необхідно буде зробити. Це буде вигідно обом сторонам.
Заводьте нові знайомства
На роботі завжди є коло людей, з якими працівник спілкується постійно. Однак, інколи корисно звернути увагу на тих, з ким не знайомі близько, але регулярно зустрічаєтесь на корпоративних зборах. Можливо, з цими людьми варто роззнайомитись та випити кави під час перерви. Знайомство з новою, цікавою людиною внесе різноманіття в сірі робочі будні. Пам’ятайте, колектив – найважливіший фактор на робочому місці.