Журналіст: «Виховання молодих гравців в «Динамо» стає бізнесом. Це має бути прикладом для всіх»

Динамо Київ 22 Травня, 12:54 407
Журналіст: «Виховання молодих гравців в «Динамо» стає бізнесом. Це має бути прикладом для всіх» | 19-27
​Журналіст Ігор Циганик похвалив «Динамо» за роботу клубної академії.

«Я критично ставився до того, коли Ігор Суркіс прийняв рішення про те, що немає можливості зараз привозити хороших якісних легіонерів, вони не поїдуть. Або треба за них переплачувати серйозно.

І орієнтація на те, щоб була внутрішня академія, котра давала б результат, це правильний шлях. Ще є сенс того, що це почало ставати бізнесом. З 2021 року продали: 25 млн - Забарний, більше 20 млн - Миколенко, а ще Циганков, зараз є інтерес до Бражка, є інтерес до Ваната (20+), був інтерес до Михавка, є інтерес до Вівчаренка.

Тобто це стає бізнесом. Потрохи «Динамо» перетворюється на загребське «Динамо», яке свого часу продавало своїх футболістів. Найголовніше для «Динамо» - що вони всі грають, а не сидять. Миколенко в старті, Забарний в старті, Циганков - взагалі лідер команди.

Тобто в принципі сам підхід правильний, і зараз «Динамо» має стати прикладом для всіх», - переконаний Циганик.