Як клуби УПЛ змінювали свої форми цього літа

Футбол України 29 Липня, 14:58 2100
Як клуби УПЛ змінювали свої форми цього літа | 19-27
Вашій увазі всі зміни в екіпіровці команд УПЛ.

Усі дії клубів цього літа (крім «Карпат», які переодяглися ще весною) показано у таблиці. Ф – хоча б одий новий комплект форми. П – презентація або хоча б повідомлення на офіційному сайті про зміни. Н – новий дизайн номерів.

Головним здобутком цього літа можна назвати появу новин про нову форму на сайтах клубів та цілі фотосети з нею. Звичайно, якість та адекватність деяких рішень викиликає питання, але тим, як «інфекція» презентації шляхом фото рознеслася середняками, я цілком задоволений. Чи варто казати, що раніше про таке варто було лише мріяти. І дізнавалися, хто у чому гратиме, ми лише під час матчів.

«Карпати»

Львів’яни – виняток у цьому списку. Презентувати нову форму вони вирішили перед початком другого етапу минулого сезону (хоча за графіком «одна форма на два роки», мали б провести презентацію перед початком минулого сезону). До форми, номерів та презентації ніяких питань не має. Все на хорошому рівні.

Оцінка: Димінський не звільнив дизайнера. Хіба цього мало?

«Маріуполь»

Новачок УПЛ почав літо із представлення нового лого. Цікаво, що на футболках футболістів версія лого відмінна від тої, що на сайті клубу у розділі емблема. Агресивний фіолетовий змінено на ніжний блакитний. Хоча я бажав би бачити там темно-синій (наві) – як на основній формі азовців. Хочеться думати, що до повернення старих-нових кольорів клубу приклали руку і ми з Дімою Штрайсом своїми варінтами лого у цих кольорах.

Також Маріуполь із виходом в УПЛ повернувся до Nike від Adidas (у якому відіграв два сезони в першій лізі). Нова форма (хоча і шаблон) – є. Нові номери (хоча гарнітура і така собі) – є. Чайка на них – є. Презентація (хоча і зіпсована фотошопом) – є.

Оцінка: Іллічу б не спобалося.

«Сталь»

Клуб, який завжди радий щось змінити. Ще з часів МД полюбляють нові номери та цікаві форми. Цього літа несподівано перейшли на базові моделі Hummel. Номери з інтеграцією елементу лого (полум’я Прометея) – однозначний плюс.

Оцінка: МД не перевертається у труні.

«Олімпік»

Надіюсь колись таки дізнатись причину обрання кольору наві за основний (окрім відсутності такого шаблону синього кольору). Я згоден, що колір цікавий, але ж він аж ніяк не в’яжеться із лого та його символізмом (синій там з герба Донецька, а не просто так?). Гарнітура чудова. Дуже приємна, але водночас чітка. Не покидає відчуття, що кілька сезонів тому бучив її на комусь у Європі, але поки що підтверджень своїх думок не знайшов.

Оцінка: Поступаленко повернувся в клуб лише тому, що побачив нову форму та номери.

«Чорноморець»

Обіцяного три роки чекають. «Чорноморцю» довелось чекати в два рази менше. Від підписання контракту із Legea до презентації чудової унікальної форми пройшло півтора року. Весь цей час команда грала у жахливому однотонному комплекті кольору наві (ага, і тут він). Презентація за мінімальних затрат – найякісніша. Чудові фото із крупними планами. Шрифт для номерів – звичайно, прогрес у порівнянні із попереднім, але жахливий промах, враховуючи, що носила декілька років «Таврія» до своєї смерті (спойлер – та сама гарнітура, лише без курсиву). І чайку на номері десь я уже бачив;)

Оцінка: Дядько Чорномор нікуди не виходить, мітинги не влаштовує.

«Шахтар»

Всі все знають. Всі все бачили. Чудовий рівень виконання своєї роботи.

Оцінка: Як з молотків скласти цифру п’ять?

«Верес»

Тут, як і у інших сферах, «Верес» дивує. Ні, те, що команда за три роки свого існування зміює третього технічного спонсора, якраз зовсім не дивує. Представлення форми відбулось після матчу з «Маріуполем», яку відіграли у білому комплекті, а на презентації виявляється, що такого комплекту клуб не має;) Сумно також, що чорний з червоним комплекти змішати так і не наважились, що виглядало б свіжо та цікаво. Гарнітура залишилась із першої ліги. Чітка та зрозуміла, не найбанальніша.

Оцінка: Біла форма плаче у куточку та їсть морозиво «Лімо».

«Динамо»

Всі все знають. Всі все бачили [2]. Ігрова футболка не має нічого спільного із тою красою, яку можна придбати для себе. Коли «Динамо» змінить шрифт – скажіть про це моєму онуку. Дякую.

Оцінка: Ну, як завжди.

«Зоря»

Ще одна команда, яка зробила презентацію після зіграного у цій формі матчу. Нічого особливо не змінилось, говорячи словами сайту «Зорі». Новий сучасний шаблон та і все. Надіюсь лишень, що цього сезону «Зоря» буде використовувати лише представлені форми, бо минулого року грали у чотирьох різних комплектах (хоч майже ніхто цього не помітив). Шрифти не міняли.

Оцінка: Навчіть хтось фотографа «Зорі» не валити горизонт.

«Ворскла» і «Олександрія»

Тут все як завжди. Про презентацію ніхто і не думав. Навіть фото додавати не буду, клуби ж вважають, що нічого не змінилось. Купили нові шаблони потрібних кольорів. Коли дивлюсь на спини полтавських футболістів, хочеться плакати – не тому, що я такий ніжний, а тому що останній раз вони їх міняли, коли мені було 10, і тоді я міг це робити.

Оцінка: Кхм. Ні, дякую.

«Зірка»

Нічого. Абсолютно нічого.

Оцінка: Радий за адміністратора, який влаштував собі відпустку.