Нібито футболки російського клубу були поширені роздрібним продавцем на відкритому ринку, який іспанська компанія не контролює.
Однак деякі факти змушують засумніватися в щирості менеджменту Joma. Так, у її магазині немає жодного товару, який би за дизайном нагадував ту форму, якою похвалився «Зеніт». А ось у магазині «Зеніту» особливо звернули увагу на маркування новопридбаної амуніції — на внутрішньому боці шийної частини футболки красується напис, який говорить про те, що комплект розроблено ексклюзивно для клубу.
У зв’язку з цим уболівальники задаються питанням: чи задовольнила відповідь Joma УАФ і відповідно чи продовжить наша асоціація співпрацю з таким «партнером».
Переходь за посиланням та донать нашим захисникам!