Черговий промах українського арбітра на міжнародній арені

Футбол України 1 Жовтня, 14:28 592
Черговий промах українського арбітра на міжнародній арені
Український арбітр Євген Арановський знову наламав дров на міжнародній арені.

Не встигли охолонути «цеглини» після матчу Мальта - Шотландія, як Євген знову вляпався в неприємну історію. В матчі групового етапу Ліги Європи між «Стяуа» та «Вільярреалом» українець в очевидній ситуації не призначив одинадцятиметрового удару у ворота іспанської команди.

Йшла 51-а хвилина матчу. Бразильський нападник «Стяуа» Вілліам отримав передачу у штрафному майданчику суперника, наблизився до лінії воріт і спробував зміститися до центральної зони. Втім, на шляху м'яча став захисник «Вільярреала» Антоніо Рукавіна. При цьому чітко помітно, що серб зіграв рукою.

Слово експертові, екс-арбітрові ФІФА Мирославу Ступару.

- Ми хвалили Євгена Арановського після матчу «Олександрія» – «Карпати», говорячи про завершення тієї кризи, яку переживав арбітр. Втім, поспішили. Або ж просто не врахували системності, з якою Арановський помиляється на міжнародній арені. Пригадуємо матч Мальта - Шотландія, а зараз маємо новий прецедент.

Я б не сказав, що момент перед Арановським був складний. Просто Євген діяв неправильно. Арбітр виглядав розгубленим, стурбованим, невпевненим – і це читалося по його обличчю.

На 51-й хвилині Вілліам отримав передачу з глибини поля за спинами захисників, наздогнав м'яча біля лінії воріт і спробував прокинути його повз захисника «Вільярреалу» Антоніо Рукавіни. Це не був удар – просто Вілліам спробував прокинути м'яча повз суперника. Але Рукавіна, знаходячись в метрах двох від опонента, вдарив по м'ячу рукою. Це був не випадковий маневр, оскільки в момент руху Вілліама з м'ячем рука Рукавіни була відведеною від тулуба. Можливо, захисник й хотів прибрати руку, але вийшло так, що цією рукою Рукавіна вдарив по м'ячу. М'яч змінив напрямок польоту і збільшив свою швидкість. Арановський на це не зреагував, призначивши кутовий удар.

Гравці «Стяуа» кинулися доводити арбітрові його неправоту, але – марно. Арановський стояв на своєму. Помилка – очевидна, оскільки не видно критеріїв, які б виправдали в цьому моменті не призначення одинадцятиметрового, - зауважив експерт.